Invitatie depunere oferte servicii monitorizare sisteme alarma
INVITATIE
,, Servicii de monitorizare si interventie sisteme de alarma”
CPV: 79711000-1 (Rev.2)
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului cu sediul in Tulcea, Str. Gavrilov Corneliu, nr.150, Cod fiscal: 9574414; telefon: 0240/517455, fax: 0240/516466, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., intentioneaza sa achizitioneze in conformitate cu prevederile legale in vigoare, „Servicii de monitorizare si interventie sisteme de alarma” CPV: 79711000-1 (Rev.2) prin procedura simplificata proprie.
- Obiectul contractului: asigurarea de Servicii de monitorizare si interventie sisteme de alarma la centrele din Anexa I in perioada 01.01.2020 pana la 31.12.2020, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional pana la 30.04.2021, in limita creditelor bugetare alocate cu aceasta destinatie si in limita necesitatilor autoritatii contractante.
- Ofertele se vor depune la : sediul DGASPC Tulcea pana cel tarziu 19.12.2019 ora 15,00 si vor fi incarcate si in SEAP Catalogul de produse/servicii/lucrari - Cumparari directe. Ofertantii interesati vor intocmi ofertele in concordanta cu solicitarile caietului de sarcini pus la dispozitia ofertantilor de autoritatea contractanta. Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP la data depunerii ofertelor.Documente
3.Criteriul de atribuire “pretul cel mai scazut”raportat la pretul total estimat al contractului.
4.Valoare estimata si Modalitati de finantare: 16.800 lei fara TVA - buget de venituri si cheltuieli al D.G.A.S.P.C. Tulcea ;
5.Oferta financiara: se va depune oferta financiara de tip abonament, sub forma Pretul abonamentului/obiectiv/luna, exprimat in lei fara TVA. Se vor accepta doar ofertele complete, pentru toate locatiile din Anexa 1.
6.Documente ce vor fi prezentate doar de ofertantul declarat castigator:
- Licenta de functionare (copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul);
- Aviz dispecerat de monitorizare a sistemelor de alarma, insotit de anexa ce prezinta dispunerea echipajelor de interventie ale dispeceratului avizat de IGPR (copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul);
- Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractanti nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016;
- Declaraţie privind neîncadrarea în art. 59 si 60 din Legea 98/2016
- Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Teritorial din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii, ca are capacitate profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului, respectiv obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Documente aditionale